2009-07-02 @ 22:20:10

Purple Heart

du kom

du såg

du helade mitt hjärta


jag kom

jag såg

men fegade ur


alla år

vi fick tillsammans

alla år

som fick tiden att andas

kommer jag alltid att ta med mig


alla orden du sa

när marken skakade under våra fötter

alla blickar jag fick

när tårarna inte längre gick att hedja

alla dessa minnen

ligger samlade i en låda

på min vind


jag vet

jag har inte tagit fram den

för jag vet

att hela mitt liv kommer att vändas

åt helt fel håll

trots att dem åren

var de lyckligaste stunderna

i mitt liv


glöm aldrig

att bakom rädslan

finns en kärlek

som aldrig går att döda

den kärleken är den kärlek

som inte ens en mamma kan ge sitt nyfödda barn


glöm aldrig

att

du och jag

är

vi

och glöm  aldrig bort

att

du helade mitt hjärta


du gjorde mitt liv

värt att leva


...Lay a whisper...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0